CCS - 0.4.9-8 - Pre-release Features/Fixes Notes
CCS 0.4.9-8 Patch Notes
COMME C'EST UNE MISE A JOUR GLOBALE QUI SERA PUBLIÉ À TOUT LES JOUEURS UN RESPECT SERA ACCORDE, SI VOUS N'ÊTES PAS UN JOUEUR CCS A CETTE DATE, VOUS NE GAGNEREZ PAS CE RESPEC ET on "NE VOUS DEVRA PAS" DE RESPEC NON PLUS.
Bugs réglés :
Le bug du lycan est reglé, les rages vont se régénérer même apres une mort ou un changement de sim.
AoE Skill Base - les AoE Skill Base ont été buggé provoquant une visée simple de la cible la plus proche, cela a été fixé, les AoE Skill Base agiront maintenant sur toutes les cibles dans le rayon défini du skill.
Buff Stacking : Les buff de la même classe de compétence ne peuvent plus être empilés. Les Buffs de classes différentes de compétence continueront à être empiler, mais un seul de la même classe de compétence.
Balance Issues:
Equilibre Tank/DPS - Les skills des tank et DPS ont été égalisés, par exemple, si Luck-15 donne 40 de dommages, TA-16 donnera 40 de protection, ceci met fondamentalement les classe Tank et DPS sur la même base les uns contre les autres et fait qu'un combat entre eux est une question de compétence et pas une question de nombre.
Garotte-1 est enlevé de la classe de DPS, toutes les classes DPS perdront toutes possibilités de Daze, en échange, ils gagnent une nouvelle capacité appelée "Charge" ; ce qui leur permettra de se déplacer directement vers une cible choisie à moins de 20 mètres et Dazera la cible pendant 2 secondes.
Nouveauté : Anti-Camper arrive : surveiller les Camper prend beaucoup de temps au Staff du nombre considérable de sims de CCS, pour libérer du temps au staff et coordonnateurs de sims, le CCS surveille maintenant les camper par lui-même.
Si un meter identifie son utilisateur comme campeur, le meter cessera immédiatement d'augmenter les XP pour les enlever pendant 60 minutes avant que le meter ne se detache.
Un détachement automatique ajoutera un commentaire sur la base de données de l'utilisateur precisant que le mètre a été détaché par un moyen de dissuasion basé sur l'étude du système. ainsi les GM continueront à obtenir des informations sur qui essaye d'abuder du système.
Nouvelles Race : Ajout de nouvelles races, nous avons décidé d'avancer et d'ajouter les Races de Cyborg, de Sidhe, et de Revenants au CCS, voici un descriptif .
Cyborg :
Cyborgs being machine based, are more variant and efficient than biological entities, and thusly rather than one single Cyborg racial, the Cyborg race has three class specific "racial" skills...all of which are usable at less cost in power pool points than normal biological races, but in exchange, take more time to cool down for reuse than a normal biological race.
Cyborg Power Pool:Energy(Timer)
Tank Variant: Drone
The Drone is an extremely efficient tank based class, combining all the known abilities of the Tank archetype with its own specialized class based variant called "Mechanized", the Mechanized ability allows the Drone to increase its damage output while using all the other familiar tank archetype skills.
DPS Variant: HunterKiller
The HunterKiller is another extremely efficient cyborg, with its own class based "racial" skill called Virus, Virus allows the HunterKiller to infect biological and non-biological systems with a nanite based virus that damages the target heavily over time, in conjunction with its proficiency in all other DPS abilities.
Healer Variant: PleasureBot
The Pleasure Bot is the complete package when it comes to going all night, its class based "racial" skill, Stimulation, allows it to convert energy points to raw stamina at a rate of 1:100, which also clears status effects, with a 60 second cool down timer, as healers go, the Pleasure Bot's efficiency is top notch.
The Sidhe
The Sidhe are, for want of a better word, elves, not exactly nice elves either, depending on which court they adhere to. The unstable nature of reality in the post apocalyptic world has allowed for them to pass through, once again, to the real world, from their land of dreams, and they're taking full advantage the chaotic situation to carve a niche for themselves once more.
Sidhe Racial:Runes (Timer)
Sidhe Racial Power: Runeweave - 20 AoE Curse with 100 per tick DoT in area of effect.
Tank Variant: Bladeweaver
DPS Variant: Shade
Healer Variant: Diviner
The Risen(Undead)
The Risen are those that have died....but didn't look at it as an end as much as they did a career change. Extremely resilient, the are very hard to kill and regenerate while attacking by feeding on the living.
Undead Racial: Fury(Attack)
Undead Racial Power: EatBrains - Regenerate 1 Fury point, and regain 25% of Health/Stamina, 60 second cooldown. Costs 3 Fury points to use.
Tank Variant: Revenant
DPS Variant: Wraith
Healer Variant: Specter
Current Race Fixes:
Nekos: Neko racial will be re-added, will continue with the Lives model, and will regenerate Lives on a timer, the Neko racial will be called 9 Lives and give a +150 to damage avoidance for 30 seconds on use, 3 lives to use, 60 second cool down.